Battle night 8

22.11.2009 17:22

V sobotu 18.10. se konalo v pražském Retru již osmé pokračování akce se jménem Battle Night. Já osobně jsem se na tuhle párty opravdu těšil. Line-up vypadal opravdu výborně. Do Retra jsem dorazil kolem deváté hodiny večer a už při vstupu mi zkazila náladu „tlačenice“ do klubu. Návštěvníků bylo opravdu hodně. Ve chvíli, kdy jsem konečně měl to štěstí a spatřil jsem podium, čekal mě druhý šok. Viděl jsem dva kluky, kteří stáli na podiu a klepali se jako malí. Jejich rádoby rap přes beat neměl šanci proniknout. Vypadalo to spíše jako hodně špatná parodie na freestyle. Dále se v pomyslném ringu utkalo několik dalších Mcs, kteří rozhodně neměli o moc více talentu.
Kolem půl jedenácté se konečně přeplněné Retro dočkalo kvalitního rapu v podání Tafroba. Slyšet jsme mohli tracky z jeho poslední desky „Není co ztratit„. Ale dokonce i track od Jay Diesela „Je to jen tvůj boj“ , kterou si tento brněnský raper opravdu užíval. Vystoupení Tafroba bylo rozhodně plné energie a lidem to dalo novou sílu a naději, že se snad ještě odehraje kvalitní freestyle.
Lidi jako je Matheus, Shorrty, Rest, eLKa, Styll, ale pro mě i zatím neznámý Revolution ukázali, jak se diktuje. Patřili rozhodně mezi „BEST OF“ sobotního večera. Mezi battlem jsme ještě mohli vidět vystoupení holek z dance crew se jménem D-Storm. Obávám se ale, že kdyby si jedna ze slečen na pódiu nesundala tričko a pánové by tak nemohli vidět její spodní prádlo, tak by celá jejich show za moc nestála (aspoň tedy ne z tanečního hlediska). Po tanečním vystoupení následovala Moja Reč. Kluci odvedli podle mě slušnou práci. Slyšet jsme mohli klasiku z jejich „S/M Show„. Nejvíce jsem si ale užil track „Máme Vás RMX“ , který dali společně se Strapem.
Následně si vzal mike do ruky Johny Typek, Ali a Ivanhoe. Tahle trojka nám ukázala, že rozhodně umí beatbox. Osobně se mi nejvíce líbil Johny Typek, který to jako vždy pořádně rozjel. Několik minut poté pokřtil Strapo a DJ Spinhandz CD „50:50 Mixtape“. Strapo si křest opravdu vychutnal. Battle night byla rozhodně ideální místo pro takovou příležitost.
Pak se ale už pokračovalo ve freestyle battlu. Ve finále se nakonec utkal Rest a eLKa. Battle to byl opravdu kvalitní. Z kluků přímo sršela energie a rozhodně se nijak nešetřili. Po neúprosném boji v „ringu“ se vítězem stal Rest a dokázal tak, že stále patří mezi špičku české freestylové scény a že tomu i tak na dlouho bude.
Po skončení battlu jsem se sešel s druhým finalistou, který skončil již potřetí ve finále druhý. eLKa byl velmi ochotný a domluvil jsem se s ním na rozhovoru, který najdete o něco níže. Jinak Battle night mě docela bavila, ikdyž pro příště

  bych zvolil určitě více kvality, než kvantity!

 

Rozhovor with eLKa

Jak dlouho se věnuješ rapu?

Rap poslouchám asi od 14 let. Dokonce jsem složil ve čtrnácti 4 tracky a měl jsem pár vystoupení, ale nebylo to nic velkýho. Jinak freestyle dělám od svých 16 let.

Co si rád poslechneš za rap?
Mám rád Ericka z EPMD. Právě proto se moc těším na Rock The Bells. Mám hodně rád underground.

Co právě děláš kromě freestylu?

Občas dělám promotéra pro různý akce, ale hlavně teď rapuju se Styllem. Říkáme si „Right concept side„. Na příští rok chystáme naše první CD „Pravá strana myšlení„. Bude na něm 13 tracků. O beat se nám postará Dj Kalim a na featu se objeví i Matheus. Bude tam i beatbox v podání Aliho a Johny Typka.

Co říkáš na dnešní Battle night 8?

Určitě je tady spousty lidí, co by měli být doma. Víš, když chceš něco dokázat, tak musíš nejdříve tvrdě trénovat a až potom je ženy a show. Jasně, je to i o talentu, ale nejdůležitější je trénink. Spousta lidí se tady dneska na pódiu ztrapnilo a ukázali, že nemají absolutně žádnou soudnost. Tohle je docela velká akce na kterou rozhodně nemají dost

  zkušeností.

—————

Zpět


    Cristiano Ronaldo    Battle-Rap    Digitalizace záznamů    Elektroráj    Micado    Bouřňák    Hodinky

. var gaJsHost = (("https:" == RubicusFrontendIns.location.protocol) ? "https://ssl." : "https://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));