3 otázky pro Ektora (E2 - Ektor&Enemy)

01.06.2010 11:53

1) Poprvé jsem tě víc zaregistroval s tvým klipem "Vidím to jako včéra". Pověz nám trošku víc o tvé minulosti, jak dlouho jedeš v rapu atd.

Ektor: V rapu jedu vod tý doby, co sem dostal svoje první čtyři kazety (Ice T - Home Invasion, Boo Ya Tribe - Doomsday, Onyx- Backdafuckup a Beastie Boys-Ill Comunication) vod staršího feláka, co jezdil do Států...bylo mi zhruba 9-10 let, takže sem na tom vícemeně vodkojenej....rap byl vlastně můj fotr....stokrát lepší než ten pravej. ...Myslim, že vod mejch 12-13 let mě znáš jako malýho týpka, kerej fanaticky milovat breakdance a jezdil na všechny možný rapový mejdany po republice ))) Mimochodem můj první rapovej mejdan, na kerym sem jako malej byl, byla shodou okolností tvoje akce v Lounech dědku )))) ....

2) Popiš nám ve stručnosti, jak probíhá tvuj průměrnej den na tomhle světě?

Ektor: Vodpoledne vstanu, vyřídim pár telefonátů bez kerejch bych neměl to co mám a pak už se všechno odvíjí vod konkrétního dne..... někdy píšu text, někdy hraju pleje na mega TV)) někdy si du zasportovat a někdy se věnuju jinejm činostem...zaleží na tom, jak se vyspim..))

 

pro zavření okna klikněte na obrázek

—————

Zpět


    Cristiano Ronaldo    Battle-Rap    Digitalizace záznamů    Elektroráj    Micado    Bouřňák    Hodinky

. var gaJsHost = (("https:" == RubicusFrontendIns.location.protocol) ? "https://ssl." : "https://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));