3 otázky pro Marpa

31.05.2010 19:22

Zaslechl jsem něco o dalším připravovaném albu, takže jak?

Jo máš pravdu, je to tak. Připravuju nový album „Marpokalypsa“ zhruba na konec dubna pod Paranormalz Records. Produkce se zase ujme Gipsy, takže to bude opět další masterpiece z Geeho dílny. Ale tentokrát se nebude jednat o klasickýho Marpa, jak jsou na něj zvyklí, ale bude to úplně nový album. Se spoustou příběhů, témat a né tolik battle tracků. Ale jak řikal Cigoš, je to zase tolik nadčasový, že jsem zvědavěj, kolik lidí to pochopí. Bude to víc temnější, depresivní stránky mýho já, šťastnější chvíle v životě a tak. Jsem na to zvědavej, spousta kecálistů říká, jak neumim udělat tématickou věc, tak teď budou čumet. Ale jako vždycky si zase něco najdou, to je jasný.

Jak je to mezi tebou a Superz? Nejdřív jakože kolabo proti Indymu a nyní si tě tuším Phat bere do huby na Neurofolku?

No jo no, Mr. Phat neví co chce, nejdřív mi píše že sem krutej, že mam talent a pak tohle. Ale vím, čím to bude. Je nasranej, že jsem vyhrál ten freestyle battle ve Faceu. Ale co chce, když tam jede freestyle a z toho se mu 5 a půl věci rýmuje. No dočká se odpovědi na novym cd. Jinak já z toho nedělám žádnou senzaci, aspoň bude zase sranda.

Kdo získá letos titul?

No my ne, to je snad jasný. :))

pro zavření okna klikněte na obrázek

—————

Zpět


    Cristiano Ronaldo    Battle-Rap    Digitalizace záznamů    Elektroráj    Micado    Bouřňák    Hodinky

. var gaJsHost = (("https:" == RubicusFrontendIns.location.protocol) ? "https://ssl." : "https://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));