3 otázky pro Rytmuse na téma Si zabil, film, James Cole

20.05.2010 14:31

1) Potom, cos nedávno přišel s reedicí Bengora jsi nyní vydal své bilanční CD s názvem "Si Zabil". Můžeš nám k němu říct víc?

Ide o vyber nevidane veci hostovacky od 2001-2008. Urobil som to preto, lebo vela ludi jak s ceska tak aj zo slovenska nepozna vsetky moje spoluprace. Dostal som taky napad dat to na jeden album a ponuknut to ludom, lebo viem, ze to chcu. Tak isto skladba Dava mi sa uz nikde nedala zohnat, takze tam ju mate. Myslim, ze ide o najvacsie hity, ktore mam otestovane na ludoch jak aj na koncertoch. Vychadza v obchodoch prave v tychto dnoch.

2) Stále víc poslouchám o spojení tvého jména s filmem. Zatím jsem ale nepostřehl žádné výsledky. Můžeš čtenářům hip-hop.cz a mne samotnému objasnit tohle téma?

Vsetky filmy sa zacinaju tocit od roku 2009. Jedna sa o 4 filmy horor, mafiansky, sidliskovy a z prostredia autickarov. Je sa na co tesit

3) Nejde si v posledních dnech nevšimnout čerstvého internet beefu Rytmus vs. James Cole. Zajímalo by mne, jak to celé vzniklo a zdali se tahle kauza bude vyvíjet. Narážím tím na to, zdali hodláš opustit klávesnici a udělat diss track, navštívit Jamese osobně v Praze, nebo?

Vzniklo to tak, ze ten bisexual o mne povedal, ze ma pocuvaju blbci, ktory nerozumeju hudbe. Ja sa pytam, kdo je James cole a kdo pocuva potom jeho? Jeho pre zmenu nepocuva nikdo a dokazom toho je aj jeho mizerny nezaujem o jeho tvorbu, pretoze nic nikdy nepredal ako aj nezaujem navstevnosti jeho koncertov. Do Usti nad Labem nanho minule prislo 50lidi a to nehovorim o ostanych koncertoch, kde chodi vekovy priemer 15-20. Nebudem tu rozpisovat kolko predal KF era, Bengoro, KF bozk na rozlucku, lebo by to ten smradlavy bisexual nerozdychal. Mam odohranych asi 1000 koncertou a taku navstevnost, ze keby sa spojil s tymi jeho jebami z Prahy, tak ma nedobehnu aj keby isli o proti. Ak mi on povie ako argument ze smoulove predali najviac v cr, tak potom si dobre dementny lebo ja som si urobil svoje meno mojim rapom koncertami a hitmi ktore si ludia so mnou rapuju na koncertoch v autach baroch a na sidliskach. Moj predaj je vydrety a zasluzeny pretoze ja rapujem zo srdca pre mojich ludi, ktorych si ty nazval blbcami. Dalej ide o to ze James cole z Benatek nad Jizerou je Bisexual. Hovori sa to o nom! Ne ani o INDYM ne ani o WICHOVI ne ani o LA4ROVI ani o WLADIMIROVI, AFFROVI ale o TEBE JAMES COLOVI. Nezavisle som to pocul od nahodne 10ludi zo sceny, takze nieco na tom pravdy je, pretoze ako sa hovori BEZ VETRA SA ANI LIST NEPOHNE! V tych svojich vysokofilozofickych prispevkoch bez faktou bolo videt ze s tym bojujes a chces za kazdu cenu presvecit kazdeho ze to tak neni. Typicky heterosexual by sa na tom zasmial a nevenoval by tomu ziadnu pozornost. Takze ak ti bratia cesi toleruju ze si bisexual tak to je potom velmi zle, lebo u nas alebo vo svete nikdo takyto nema V REPE priestor. Trapne reci ze som zo sveta hypotek a ze som ako politik alebo Jozo Raz si nemyslel vazne dufam! Priznaj sa ako si volal a vyplakaval Andymu z GANXTASTARU ze by si chcel aby vas sponzorovaly ty hypoteko jedna. Narozdiel od teba nevolam nikomu ale sponzori volaju mne. Seres si do huby a hovoris jak sa ti to hodi. Ak to neni o predaji o penazoch tak na co vydavas albumy a pytas si za koncerty love? Si obtlstly falesny buzerant ktory rad pise filozofycke uvahy ale o nicom. Tak isto ako aj tvoj rap! Neni o realite ale o vymyslenych picovinach ktore nemaju zo srdcom ani tvojim zivotom nic spolocne. Rapujes o kundach o tom ako v soucastnosti vyrabis prvni milion ale nic s toho neni pravda. Dochadzam k tomu ze co sa tyka uspechu v repe to ze rapujem od 90roku (kolko si mal rokov vtedy?) aky hudobnici mi davaju respekt a aky so mnou hrali? alebo kolko ludi som rozhybal a prilakal do teras alebo kolko som nedaj boze zarobil z rapu a bla bla bla tak ty oproti mne s tvojim predajom koncertami vacsim a vacsim neuspechom a totalne ukradnutym stylom od kool keitha s devkometmi plamenometmi a podobnymi picovinami? Mi pripadas ze si nula nimand bisexual ktory sa pristahoval s jednou siltovkou z Benatek nad Jizerou do Prahy ktory si trosku uletel ze je velky prazak. Je videt ze trpis komplexom ze si z dediny. Na rozdiel od teba som hrdy odkial som a viem kto som.

ps: Pises ze kupelka v Piestanoch stoji tak jak byt v Prahe tak len tak pre zaujimavost moja kupelka stala 500 000... a nebudem ti pisat kolko stal moj cely dom zo zariadenim ty bisexual z benatek.

ps2: tesim sa na to jak ti rozjebem picu a budes plakat a lutovat. Som si stopercentne isty ze nebudes taky velky frajer aky si za klavesnicou.čtenářů: 9206

—————

Zpět


    Cristiano Ronaldo    Battle-Rap    Digitalizace záznamů    Elektroráj    Micado    Bouřňák    Hodinky

. var gaJsHost = (("https:" == RubicusFrontendIns.location.protocol) ? "https://ssl." : "https://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));