Arp: Rozhovor

21.05.2010 17:36

 

Arp: exkluzivní rozhovor

v kolika si přišel na freestyle rap a kdy si začal?

Rap jsem začal poslouchat někdy ve 13letech. Začínal jsem na PSH, Indy a Wich, Tafrob a ... Přímo freestyle jsem objevil někdy při brouzdání na netu - viděl jsem video z 8 míle a to mě absolutně uchvátilo. Pak jsem zkoušel psát nějaký texty a v 15ti jsem viděl první video z Battle night. Začal jsem zkoušet freestyle a asi po pul roce jsem vyrazil na Battle night 6, kde jsem stál poprvé na stage.

první větší vystoupení a úspěch na něm?

Jak jsem už říkal první vystoupení bylo na Battle night 6. V třetím kole mě vyřadil Matheus.

máš náký rituál při battlech nebo třeba šťastný vejce?

Zatím na každým battlu jsem měl na sobě svoji oblíbenou kšiltovku.

To je asi jedinej rituál....

jak vidíš BN a český freestylery?

Na Battle night se mnou vždycky z Olomouce jede pár opravdovejch kámošů, takže je to vždycky super akce. Mezi nejlepší český freestylery podle mě patří Rest, Matheus, eLKa, Styll, MC Ondra a v neposlední řadě Krouzmen.

ok poprosil bych podle tebe nejlepšího?

Ufff... nevidím to že jeden je nejlepší. Ti co jsem napsal jsou podle mě ta absolutní špička a každej je trochu jinej. Na každým se mi líbí něco trochu jinýho... nemám jednoho nejlepšího.

díky za rozhovor a přeju hodně úspěchů..

Já děkuju...

 

—————

Zpět


    Cristiano Ronaldo    Battle-Rap    Digitalizace záznamů    Elektroráj    Micado    Bouřňák    Hodinky

. var gaJsHost = (("https:" == RubicusFrontendIns.location.protocol) ? "https://ssl." : "https://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));