Elka: Rozhovor

21.05.2010 17:37

 

Kdy sem začal? --- První vystoupení asi nikdo nezapomene tim spíš já ne páč celá ta věda s mym batohem začala hned na začatku :) poprvé sem vystupoval ve 14 letech kdy sem to totálně zkopal protože sem byl tak vystresovanej ze sem zapomel text ale co je kurioznější zapoměl sem si sundat i batoh jak sem to chtěl mít rychle za sebou, pamatuju si na ten pískot a ty nadavky jen jedinej typ ke mě přišel a řekl že to bylo stylový s tim báglem na zádech, pak sem se soustředil spíš na trénink než abych se nekam hrnul.

Můj největší úspěch? --- Za svůj největší úspěch považuju to že s repem sem v Praze vyrost do chvil kdy mi konecne dovolili batoh na zádech ... páč mi ho security vždy brali ... poprvé si pamatuju to slo až na BN6.. tak asi to ... nejvíc k tomu aby o mě lidi slyšeli pomohl vyhraný battle o deset tisíc v Teplicích na téma "CO UDELAŠ S DESÍTKOU" mělo asi nejvetší zásluhu :) vyhrál sem pár dalších battlu ale dobrý pocit mám také z toho že sem na BN skončil 3x za sebou druhý :) první by bylo lepší ale nebudu chtivej :D

Naše kapela a něco kolem ní? --- Před BN6, může to být asi tak 2-3 měsice před tím, jsme dali dohromady kapelu se STYLLEM s názvem Right Concept Side přidal sem k nám Dj Kalim který se stará o beaty a myslim že o něm ještě hodně lidi uslyší, samotnej překlad našeho názvu je "Pravá strana myšlení" tak pojmenujem taky album na kterym makáme. Byl sem moc rád když jsme se se STYLLEM dostali do finale proti sobě a vůbec jsme se nešetřili.

Proč mám batoh a co v něm mám? --- Tak tuhle otázku sem slyšel nejmíň tisíckrát, ptal sem mě snad uplně každý nikdy jsem to nikomu neřekl a to tajemstvi sem řekl 3 lidem z týhle srandy a to byl MATHEUS, STYLL a REST ... když sem jim řekl že vůbec nic asi to vyznělo jak od blázna... proč jak magor taham prázdnej bágl :) ale prostě to ke mě patří už od prvního vystoupení ... poslední dobou se ale kamoši naučili cpát mi tam klíče, věci na sebe, papírky, drtičky atd... největši sranda byla na BN8 kdy sem dostal téma CO MÁM V BÁGLU ten den sem tam měl věci dost a oduvodním všem proč sem je tam měl ... MIKINA je jasná, bylo mi vedro :D Lístky na battlenight v předprodeji sem měl pro kámoše na prodej, Reflex u mě nechal REST tejden před tim tak sem mu ho vezl zpátky páč tam byl zajímavej článek o dementnim ŠPIDLOVY a vidličku, tu sem sám nepochopil :D pak mi jen moje přítelkyně řekla že jí tam dala ona :) přiznám se byli tam taky ponožky na převlečení ale nechtěl sem to dělat už moc dramatický :D

Jak vidim nadávky proti svojí osobě --- Lidi co mě znaj, ví jakej sem ... nemam nic proti názoru ale když někdo napíše že moje holka je pí** tak to už je moc :) lidi si nás udělali takový jaký nás chtěj mít z toho co si mezi sebou píšou, ale nikdo vlastně nemá ani tušeni o tom jaký opravdu jsme ... jedna strana si myslí že jsme namyšlenci, druhá si myslí že jsme nevzdělanci co si jen nadávaj ... neznam ani jednoho z nás že by neměl střední školu a jsme obyčejný jako ostatní jen nás takhle nikdo nevidi. NA PODIUM JE JEDNA TVÁŘ TA DRUHÁ JE DOLE!!!

Jak BN vidim já? --- Styll je můj mladší bráška se kterým nerad battluju, důkazem je BN7 když jsme ani jeden neměli radost z verdiktu poroty. Jinak týpek co má hubu jak kulomet, ještě o nás společně uslyšíte!!! Matheus je absolutně odlišnej svým repem od ostatních to se mi na něm nejvíc líbí, rozloží soupeře od ponožek až po naušnici v uchu :D Rest je jak CONAN NIČITEL, kalby na BN s nim bych přirovnal ke zbrani hromadnýho ničení pro všechny játra v oblasti 100 metrů ... Slovenský pan Strapo je hafo chytrej človek je to typ od kterýho já si necham poradit dokázal plno věcí! svoji chytrostí mě zničil na BN7 kdy mě chytil do pasti .... proč sem nenapsal o BN co si myslim obrazně? Protoze tyhle lidi jsou BATTLENIGHT!!!!!!

Největší talenti z mýho pohledu? --- Určite největší talent je Mc Ondra kterej to dokazuje v každym battlenightu ... nevim kolik mu je ale je určitě mladší a s přibývaním věku bude víc a víc zabíjet. líbi se mi taky jak dává KROUZMEN ... tyhle dva považuju z těch 150 mcs za největší skvosty :)

—————

Zpět


    Cristiano Ronaldo    Battle-Rap    Digitalizace záznamů    Elektroráj    Micado    Bouřňák    Hodinky

. var gaJsHost = (("https:" == RubicusFrontendIns.location.protocol) ? "https://ssl." : "https://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));