PSH – Poslední deska a konec!

30.05.2010 15:13

 

Ať už patříte mezi rapové pamětníky a nebo úplné nováčky, jistě dobře víte, kdo že jsou to pražští PSH a čím se vryli do dějin česko – slovenského hip hopu. Peneři na konci loňského roku vydali cd „PSH Best Of: Zpátky do dnů“, na němž zrekapitulovali společná léta současného složení kapely (Orion, Vladimir 518 a DJ Mike Trafik) a výběrová deska měla být zároveň obrazem příprav na nové společné album pod hlavičkou PSH.
Přesně jak slíbili, tak se také stane. Zbrusu nové album PSH se právě v těchto dnech nahrává v žižkovském Star Works studiu. Bližší informace okolo něj se objevily včera, avšak vyvolávají stejné překvapení asi jako blesk z čistého nebe. Dle slov jednotlivých členů kapely bude totiž třetí album PSH zároveň albem posledním.
„Rap mi dal všechno co jsem od něj chtěl dostat a třetí deska PSH je pro mě shrnutím celý rapový kariéry. Dáváme do ní maximum, s tím, že po sobě zanecháme masterpiece.“ komentuje celou věc Vladimir 518.
„Vzhledem k novejm skutečnostem v mým soukromým životě, jsem se rozhodl ukončit kariéru, a to byl pravděpodobně spouštěcí moment k rozpuštění kapely a uzavření našeho života v rapu.“ dodává zakládající člen a nejstarší český rapper Orion.
PSH tedy v tuhle chvíli chystají album vybroušené jako diamant. Veškerou svou lásku k rapu dlouhá léta investovali, aby se dostali na vrchol, kde momentálně jsou a to všechno se promítne v jejich novém materiálu. DJ Mike Trafik dodává: „Dělal jsem muziku jen pro ty nejlepší a vždy jsem si pečlivě vybíral s kým jsem chtěl spolupracovat. Vzhledem k tomu, že kapela končí, končím i já. Produkci si ponechám jako koníček a svojí pracovní energii nasměruji jinam.“
Nové a zároveň poslední album PSH ponese název Epilog a vychází 6. května na labelu BiggBoss.

pro zavření okna klikněte na obrázek

pro zavření okna klikněte na obrázekpro zavření okna klikněte na obrázek

—————

Zpět


    Cristiano Ronaldo    Battle-Rap    Digitalizace záznamů    Elektroráj    Micado    Bouřňák    Hodinky

. var gaJsHost = (("https:" == RubicusFrontendIns.location.protocol) ? "https://ssl." : "https://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));